Sudah lebih 2 tahun saya menderita penyakit kulit yang bernama psoriasis ini, saya pernah menggunakan ubat (sapu dan pil) yang diberikan doktor dari klinik kerajaan, namun ia hanya mengawal tetapi masih tidak dapat menyembuhkan penyakit saya. Selain itu pelbagai alternatif lainnya yang telah saya cuba, seperti memilih sabun yang sesuai, menggunakan sabun berubat, berpantang dalam makan dan kerap mandi, namun ia tetap juga tidak sembuh.

Alhamdulillah 3 Ogos 2012 saya pun mencuba ubat keluaran An-Nabaat iaitu herba rawat kuman/virus, herba rawat alahan, minyak kelapa dara, dan minyak herba.

Pada hari ke-10 mengambil ubat ini penyakit Psoriasis keluar dengan banyaknya dari badan saya dan terasa sangat gatal. Sebelum itu Dr. Nurmawati ada berpesan: Ubat ini akan mencuci & mengeluarkan habis kotoran dalam darah penyebab pada penyakit ini. Jika kuman/virus itu banyak di dalam darah, selepas makan ubat ini ia akan melawan dan keluar dengan lebih banyak, sekiranya ia keluar, bersabar dan biarkanlah dia keluar semua, selepas itu insyaAllah dia akan sehat.

Kini setelah hampir sebulan mengambil ubat ini gatal-gatal badan saya sembuh, kering dan tidak naik lagi. Yang tinggal hanya tompok-tompok berwarna cokelat gelap bekas dari gatal-gatal tersebut yang insyaAllah juga boleh dihilangkan.


Nur,
Kuala Lumpur

Hubungi Kami

"Apakah anda punya masalah kesehatan? seperti kanker, kista, asam urat, diabetes, darah tinggi atau masalah kesehatan yang lain? Sementara anda juga sudah puas berobat ke Dokter/Rumah Sakit?"

"Di sini kami ingin membantu anda. Alhamdulillah dengan izin Allah SWT, ramai yang telah berhasil sembuh.. Bagaimana pula dengan anda?

Untuk pertanyaan atau konsultasi kesihatan,
hubungi pakar kami:

Dr. Nurmawati bt. Syakroni Apt. Ph.D
Pharmacist (UGM, Yogyakarta)
Microbiologist (UKM)
Moleculer Biologist (UPM)
+6019-3917945 (call/sms/whatsapp)

Atau hubungi wakil kami di Riau, Indonesia:

AS'AD TAMBUSAI
0813-72175729 (call/sms/whatsapp)
E-mail: annabaatriau@gmail.com

Atau buat temujanji
dan datang ke alamat kami:

RUMAH SEHAT AN-NABAAT
(DR. NURMAWATI SYAKRONI Apt. Ph.D)

Jln. Garuda Sakti Km. 7.5
Masuk Jln. Kijang Putih. Gg. Herbal
Desa Karya Indah. Kec Tapung
Kab. Kampar. 28464 Riau
Indonesia

Lihat google map:
https://goo.gl/maps/Rbzs39TPzau

WAKTU OPERASI:
Setiap Hari: Senin - Ahad
8.00 - 18.00 (WIB)

Video Herbal An-Nabaat